Hľadať
Bleskovky
Nie je čaj, ako čaj...
Pri výbere kávy si väčšina z nás potrpí na kvalitu, ktorá sa odráža aj v cene. Pri čajoch už tak nároční nie sme. Preto sa často stáva, že v podniku, kde majú kvalitnú kávu, ponúkajú čaj nízkej kvality. Dobrá kaviareň, či reštaurácia by však mala dbať na kvalitu všetkých nápojov.
Viete aký rozdiel je medzi kvalitným BIO čajom a bežným lacným čajom?
Čítať ďalej...Vianočné reklamy
Tento rok sa rozhodli niektoré firmy zaútočiť na zákazníka s vianočnou reklamou už v októbri. Nie vždy sa však potvrdí pravidlo, že kto skôr príde, ten skôr berie. Predčasná vianočná kampaň skôr ľudí pobúrila, ako ohúrila.
Ako prvý spustil v TV reklamu Telekom. Aj tento rok sa spoty snažia zaujať diváka spevom. Tvorcovia z agentúry MUW Saatchi & Saatchi stavili na známe árie s prispôsobenými reklamnými textami. Žiaľ výsledok divákov skôr irituje a núti prepnúť kanál. Nevydarené árie s vianočnou atmosférou vysielané už od októbra, neboli žiaľ tým správnym krokom.
Niekedy stačí malá zmena, ktorá posunie produkty o veľký krok vpred. Tu vám ponúkame ukážku ako dokáže redizajn z atraktívniť produkt.
Fytosal je firma pôsobiaca na slovenskom trhu už viac ako 10 rokov. Svoj biznis orientuje na rastlinu topinambur a produkty z nej. Svoju činnosť začínala dovozom výrobkov zo zahraničia, pre ktoré potrebovala slovenské etikety.